vriendenkring

Onze vriendenkring slaat de handen in elkaar om mensen samen te brengen. Door meerdere keren per jaar een fijn barmoment of spetterende activiteit te verzorgen waarop onze ouders, grootouders,... worden uitgenodigd, zorgen ze er mee voor dat wij een gezellige dorpsschool blijven.

Ze ondersteunen de school met helpende handen en geven een financieel duwtje in de rug. Zo zorgden zij al voor digiborden in de lagere groepen, betalen ze jaarlijks een bijdrage voor de schoolreis, kochten ze turnmateriaal aan,...

Aansluiten kan altijd! Als vrijwilliger tijdens evenementen of als actief lid van de vriendenkring? Je bent welkom!

Voor meer info ben je welkom bij voorzitter Lieselot Christiaen. Je kan haar bereiken via vriendenkring@dedorpsparel.be.