Emmy, begeleider bijtjes

Emmy ontfermt zich op maandag tot donderdag met bakken enthousiasme en veel zorgzame toewijding over onze kleinste bijtjes.

Céline, begeleider uiltjes

Van maandag tot vrijdag zorgt Céline voor onze uiltjes. Onze 2e en 3e kleuters genieten volop van haar warme aanpak.

Lisa, zorg/ondersteuning

Altijd dikke pret bij Lisa. In het nest-

klasje gaat ze aan de slag met kleuters die een extra steuntje kunnen gebruiken, of die genieten van extra uitdieping. Daarnaast ondersteunt ze ook in de klassen, zoals op vrijdag bij de bijtjes.

Lieve, kinderverzorger bijtjes

Dankzij de extra zorgen van Lieve voor onze bijtjes kunnen zij allemaal op eigen tempo hun plekje vinden in de klasgroep.

Silke, begeleider vlinders

Leren lezen en rekenen, dat doen de vlinders van het 1e en 2e leerjaar bij Silke. Ze gaat steeds op zoek naar een mooi evenwicht tussen het harde werk en speelplezier.

Lies, begeleider vossen

De creatieve aanpak van Lies zorgt ervoor dat het 3e en 4e leerjaar maar wat graag vertoeft in hun vossenhol. Lies geeft ook NC zedenleer.

Liesbeth, begeleider wolven

Het 5e en 6e leerjaar zitten goed onder de vleugels van Liesbeth. Hier worden ze helemaal klaargestoomd voor het secundair.

Yrani, begeleider wolven

Bonjour! Yrani geeft Frans aan L5/L6 en staat op donderdag voor de klas bij de wolven. Ze draait ook mee in onze ateliercarrousel.

Annelien, ondersteuner L2 en RKG

Annelien staat in voor de ondersteuning bij de vlinders. Annelien geeft ook katholieke godsdienst aan onze lagere klassen.

Zakia, leermeester isl. godsdienst

Zakia geeft islamitische godsdienst aan de leerlingen van het lager.

Juul, begeleider L.O.

Turn- en zwemplezier voor groot en klein, daarvoor moeten we bij Juul zijn! Op donderdagmorgen en vrijdag brengt hij de lagere klassen in beweging.

Nadine, bus en keuken

Busje komt zo! Nadine pikt je graag op met haar minibusje. Daarnaast zien we haar op maandag- en dinsdagmiddag ook in de keuken.

Laurinda, keuken - poetsen en opvang

Vrolijke Laurinda danst zich een weg door school. Ze houdt de school netjes en ontvangt de kinderen in de ochtendopvang.

Evelien, zorgcoördinator

Evelien buigt zich met veel liefde en geduld over de parels die dat extra beetje hulp nodig hebben, soms om te leren, soms om hun weg te vinden in het leven.

Els, secretariaat

Els is het administratieve manusje van alles. Ze zorgt er niet enkel voor dat de cijfertjes op school kloppen, maar we zien haar ook over de middag in de keuken.

Kathleen, kinderzorg uiltjes

Op woensdag en vrijdag vinden onze uiltjes een warme en leuke speelkameraad in Kathleen.

Els, kinderzorg

Op vrijdag kunnen onze bijtjes genieten van de extra zorg van Els.

Valery, avondopvang

Na schooltijd worden onze parels opgevangen door Valery.

Ine, directeur

Ine neemt de beleidstaken voor haar rekening en geeft met veel enthousiasme taal en rekenen aan de vossen.